Sunday, January 23, 2011




Assalamuaalaikum mak anak bapak ikan sume . Ha ikot entri kali mmg byk je rase nak hapdett , smpi mecelet celet la jari kaki neh . Neway , entri ni aku hapdet skali harung lah , sbb rajen pulakkk aku nk buat byk2 new post . Woii , xrajen la tengah malas ni , tp gagah kan jugak mcm badang nk hapdettt .

Noorhasliza Borhan Birthday !




Yahh ! , neway Opening besday 2011 Mira happy birthday ! . Dah besday kan mestilah di sambut dengan makan makan (wajib) . Then , ktorg sambut besday mira dekat kunang-kunang agak best la suasana kt situ mknn kt situ pun sedap .

Day Out With Baskin Robbins .

That day , mmg xplan lgsg nk kuar . Tp disebabkan tahap kebosanan mencapai tahap didihan air panas . so , ktorg plan jela kua jalan2 bwk budak2 ticik neh jalan . Actually , aku mmg suke la mkn eskem kan , aku dengan selambe kodok pantun kt kakak aku nk mkn eskem , bdk2 mn la leh mkn eskem kan t rusak gigi . Peduli lakk aku , sbb ikot nafsu aku , aku punye pasal la kan . Haihh , budak2 lagi layan la kalo nk mkn lg bende kite xkasi kan lagi la double suke ! , YEY YEY ! sbb makcik sayang korang kann .

* Hari mcm nk hujan .

Copy paste muke mama die .

Nana with mama die , khusyuk gile mkn eskem tu . 4ronok kott . Nana skrg dh pandai posing sana sini , kadang2 rs fake je kalo die senyum tu . Tp , tu la senyum die yg betol2 .

HA ! , nia kalo dpt makan mmg senyap . Tp , kalo x dpt bising smpi kite malas nk dengar so sumbat selagi boleh sumbat .

Nana with acik , nk posing tp pandang tmpt lain sbb depan die tu ade mirror . Silap tengok ! .


* xsenang nk hapdett !


Credit to : All !







0 comments: