Bajetttt Konvo

Thursday, October 4, 2012


Ohoiii !

Semalam x update blog satu hari , sbb rasa diri ni cool . Actually , smlm bz sikit wat keje ulang-alik naik tingkat 6 . Balik keje , tgk adam & hawa dulu , makan then tedoo . # Gaji oh gaji ! ... Gaji xdpt2 lagi , dah la macam2 nk bayooo , macam2 nk beli . Errmm , lagi 2hari lagi majlis konvokesyen aku nk berlangsung , rasa takut hado , nevess abess hado , suko pun hado . Nevess tu sbb dh lama tak berkonvo , yela konvo bukan selalu ni kali ke-2 aku berkonvo untuk degree aku . Gembira sudah tentu , sbb aku dapat jumpe balik geng2 unversiti aku *bak kate gengster2 aku* ... jumpe kawan2 yang lain jugakk . 

Esok pulak majlis rehearsal , masalah time berkonvo ni selalu fikir baju ape nk pakai , kasut ape nk pakai , rambut kau macam mana nk gaya , kasut ko tinggi mn ?, konvo tahun ni aku simple je sbb kewangan xberapa nk seronok yela baru je start keje . Redhaa... 

Tapi dalam nada simple aku tu , aku punya biase kau taw je la biase aku . Nanti kann ... Blog seterusnya yang akan aku update . Ahaii ... yang xseronok sikit konvo sabtu ni adik aku "Tiya" xde disebabkan ade presentation untuk final exam die , sedih taw xcomplete . M.E.N.G.G.E.L.A.B.A.H betol la pensyarah die tu ......

Selamat Berkonvo !

Teaser



Credit to : Update Twitter




 

1 comments:

Anonymous said...

well done ..