Funny

Monday, October 1, 2012


Haih !

Macam kelakar pulak , aku bukak blog aku ni yg sememangnye dh bersawang sangatt , sbb dh setahun lebih aku xbukak blog , xupdate blog , sume x sentuh lagi la xkann . Sampai password pon dh lupa , nasib la aku ni jenis menyimpan password2 username2 merata-rata tempat . Dapat la update blog aku ni .

Aku ni kadang2 rindu jugak nak membebel-bebel sorg2 sbb aku ni mmg jenis suka membebel , dh tu xleh nk bebel kt org bebel sorg2 , kt sini jela tempat aku nk bebel sorg2 . Tapi aku ni ikot la jugak kerajinan aku nk menaip , dh kalau jenis malas nk wat cane . Uhukkk ! ... (banyak nye ayat bebel)...

Neway , sekarang ni time lunch aku sambil o9 la rest2 jap buat keje aku . Aku malas nk guna sgt pc kt opis ni update blog ke fesbuk ke , yela pakai LAN opis kan ... Nmpk sgt aku ni mcm bangang bab network . Boleh ke org admin detect aku asyik bukak blog , fb , web-web hiburan ? ... Nk update kt gajet , broadband dh expired agak nye . Adoi , saba jela time2 cani la nk expired .. nk expired pun bia la kt umh .

Dah ni curi2 la aku nk update , poyo la kau curi2 padahal sentiase je kau o9 merapu . Phuii !

Lepas ni korang rerajin la melawat blog aku yang xseberapa seronok sgt nk baca , akan aku update smpi la ku dh xde cite nk merapu nanti .


Credit to : Broadband Expired






0 comments: