2 Januari 2013

Wednesday, January 2, 2013



Assalamuaalaikum semua dan Selamat Datang 2013 ,


Moga-moga tahun ini kita semua dgilimpahkan rahmat dan rezeki yang murah . Aminn ...

Ohhh hari nk sembang-sembang sikit cite balik kampung tambi saya ... Ya , macam biasa bangun pagi sebab aku dh biasa bangun pagi untuk pergi ke tempat kerja . Tapi , hari lain sikit bangun-bangun boleh menung-menung lagi *xmandi lagi* ...

Ohoi ikot tambi pergi beli nasi lemak , tp nasi lemak die pelik sikit ... berlaukkan ikan kembung masak sambal , layannn okayyy . Kauuu tau jelahhh , kalau cite dh sarapan pagi tentu-tentu la aktiviti wajibbb *ngantukkk* ..

So, nak jadi cite kauu jgn layan sangat ngantukkk kau tuu ... Haaa terpikir pulak nk update blog aku yang dah bersawang-sawang ni ... Labah-labah tu aku laaa ..

Hari ini jugak la aku akn bergerak pulang ke KL ..


Sekian , See Ya !

*macam tulis surat je*




Credit : Rancangan Tanyalah Ustazah





0 comments: