Hello MARCH .

Sunday, March 3, 2013



Assalamuaalaikum ,


Hari ini genap la dua bulan aku tak update blog ni ..
Hari ni la jugak baru nk update ..
Tu pun tiba-tiba teringat nak update , kalau x mmg bertuah la aku nk update ...
Sorry , lately ni busy lorr ..
Keje keje keje *padahal xde la byk keje sgt , tapi keadaan tu yang membuat kan hari aku full dengan tah ape keje tah , tau taw dh esok , tau tau dah jumaat , tau tau dah sabtu ... pastu isnin keje balik ..
Sekarang ni aku rasa hari dah semakin cepat berlalu .. konon bajet menghitung hari .. hari ape ??

Hari ni rutin dari pagi macam biasa la kalau dh ade budak2 ticik kt umahhh kan , mcm biasa la breakfast xlepas punyooo , then keluar la pegi Jusco , balik tedo makan ...

Tiba-tiba rasa nak tgk la gmbr2 lama kt dalam leppy ni ...
Buat kawan2 aku yang dah berumahtangga , yang bakal berumahtangga , yang baru nak naik tangga , dan yang baru nk bina tangga tu Alhamdullilah ...
Kenangan denga korang mmg aku takkan lupa , semua tempuh , susah senang kite bersama , xpernah tahu erti susah bersama korang , sebab dengan korg senang je , susah hati jadi lega ...

Now, masing2 dh ada kehidupan yang lebih baik buat masa hadapan ..
Buat Ain , Azi , Ju , Ika ..
Korang la kawan aku selamanya ..
Nahhh !!!


 
 Ingat takkk insiden ni , PARAHH!!




Bestiedo !


Credit to : #nowplaying kenangan terindah



0 comments: